E-mailing a copywriting: Jak získat od současných zákazníků víc objednávek, aniž byste jim museli víc prodávat
Je pro vás e-mailing stále neznámou, se kterou si nevíte rady? O čem mají emaily být? Jak často je posílat? Nechcete své zákazníky bombardovat obchodními nabídkami tak, jak to dělají všichni? Nechcete, aby se vám zákazníci odhlašovali? Hledáte e-mailing, který přináší dopředu předvídatelné výsledky?
Pokud jste odpověděli alespoň jednou ano, tak vás bude toto zajímat.
Pro koho je kurz určen?
- Pro e-shopy prodávající stále novým zákazníkům (B2C)
- Pro kamenné prodejny, obsluhující lokální komunitu zákazníků (B2C)
- Pro firmy poskytující služby nebo produkty dalším firmám (B2B)
Pro koho kurz není určen?
- Pokud chcete bezhlavě posílat obchodní nabídky a doufat, že se něco chytne.
- Hledáte zázračnou bezpracnou cestu k rychlému zbohatnutí.
- Chcete posílat emaily na koupenou databázi kontaktů.
Co vás čeká?
Co o mých kurzech říkají jejich účastníci?
Je spousta kurzů, kde se jen pasivně poslouchá. U Dominika to takto neni. Snaží se zapojovat účastníky do diskuze.MIROSLAV SEDLÁK
Kurz byl pro mě velmi zajímavý. Protože jsem dosud žádný e-mailing nedělala 🙁 , odnesla jsem si z kurzu plno informací. Dominik kurz i odlehčoval, nechyběly vtipné hlášky, byla příjemná atmosféra. Doporučuji.LAĎKA MARTINCOVÁ
V základním kurzu emailingu Dominik vysvětluje principy fungování mailingu, proč je důležitý a jak s ním začít. Na kurzu se mj. dozvíte, že je jedno, jestli máte databázi 10 nebo 10 tisíc kontaktů, mailing je pro Vás vždy důležitý MKT nástroj. Mailing používáme poměrně sofistikovaně, přesto jsme společně na kurzu odhalili některé nedostatky.MIREK VODA
- Pochopíte, proč je e-mailing a copywriting srdcem marketingu a začnete na něm stavět svoji propagaci.
- Zkušenosti a poučné příběhy z e-mailingů za posledních 16 let.
- Zkušenosti z oborů, ve kterých podnikám nebo jsem podnikal a zkušenosti z oborů kde jsem pracoval jako konzultant.
- Zkušenosti ze světa e-shopů, prodejců služeb po internetu i ze světa kamenných prodejen.
- Po dubu 8 hodin se můžete dotazovat na e-mailing ve vašem oboru.
- Budeme do detailu procházet kampaně v různých oborech a zjistíte, jak je můžete použít u sebe.
- Získáte konkrétní návod na e-mailing ve svém oboru a bude vás to stát jen jeden den mimo práci.
- Odnesete si základy pro váš e-mailing, na kterých budete stavět i další marketingové aktivity.
- Získáte nové reálné konkurenční výhody a už nebudete muset být jako vaše konkurence: nejlepší, nejrychlejší a nejlevnější, protože nic jiného neznají.
- Naučíte se základy psaní prodejních textů a jejich využití v další propagaci.
- Podíváte se do hlavy vašich zákazníků a zjistíte, co od vás chtějí kupovat, aniž byste jim to museli prodávat.
- Objevíte nejlepší tón komunikace, na který jsou naladěni zákazníci, kteří si budou připadat vyslyšeni a pochopeni.
- V úzké skupině 6-8 účastníků bude možnost věnovat se vašemu oboru.
- V malé skupině se nepotkáte se svými konkurenty.
- Můžeme detailně nastavit kampaně, které vaše konkurence nezkopíruje.
- Můžete pokládat otázky v průběhu celého dne a nemusíte čekat na konec na otázky.
- Nastavíte si e-mailing, který nebude nikoho obtěžovat a přesto bude prodávat.
- Nastavíte si techniky, které zajistí, že vaše zprávy budou doručované do příchozí pošty a nikoliv do hromadné.
- Odnesete se postupy o kterých vaše konkurence neví a nebude je schopna ani zkopírovat.
- Naučíte se používat e-mailing v kamenných prodejnách.
- Začnete budovat kmen stálých zákazníků, kteří vám budou sami vodit nové ze svého okolí.
- Naučíte své zákazníky utrácet víc než doposud.
- Ukážeme si úspěšné použití e-mailingu v B2B sektoru a jaké jsou rozdíly proti B2C.
- Ukážu vám, jak díky e-mailingu budete přivádět nové zákazníky do firmy.
- Naučíte se, jak ze současných zákazníků získat víc než jste byli schopni doposud.
- Odnesete si mnoho návodů na vytváření obsahu. Budete vědět, co posílat a nikdy nebudete řešit problém, o čem psát.
- Budete vědět, jaké vlastnosti a funkce má mít váš e-mailingový nástroj.
- Vyznáte se v práci copywriterů a poznáte ty, co opravdu umí od těch, co znají jen českou gramatiku.
- Příjemci vaši emailů budou mít pocit, že o ně máte opravdový zájem.
- Přestanete pomocí e-mailingu ztrácet obchodní příležitosti.
- Naučíte se používat výstupy z e-mailingu v dalších médiích.
- Naučíte se recyklovat odhlášené příjemce, kteří vám stále mohou přivézt nové zákazníky.
- Zlepšíte si celkovou komunikaci se zákazníky i přes ostatní média a nebude vás to stát ani minutu navíc.
- Naučíte se, jak začít posílat do seznamu kontaktů úplně poprvé.
- Naučím vás probrat spící seznam kontaktů, který vám nereaguje na vaše zprávy.
- Naučím vás, jak se starat o seznam příjemců, aby posílání emailů do něj bylo efektivní.
- a mnoho dalšího
Splnil má veškerá očekávání = úvod do problematiky, včetně podrobného návodu "jak správně k emaillingu přistupovat". Vše podloženo zkušenostmi a reálnými výsledky. Doporučuji!MARTIN KŘUPKA
Splnil očekávání. Některé věci jsem sice tušil a byly mi potvrzeny, ale spousty informací pro mě byly úplně nové. Velmi přínosný byl praktický nácvik psaní pokusného emailu a jeho korekce zkušeným lektorem.JAROMÍR BASTL
Dynamické i záživné shrnutí kladů i záporů e-mailingu, jak s ním začít a zatočit 🙂 Konečně mám na čem stavět, takže teď už mi vážně nic nebrání v tom všechny ty výhody e-mailingu využívat. A pokud si myslíte, že "na to nejste", nechte se vyvést z omylu .) Po tomhle kurzu vaše marketingové ego zas o kousek povyroste 🙂MICHAELA GEORGIEVOVÁ
Kdo vede kurz?
Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, budování věrných zákazníků a strategického budování aktiv e-shopů a podnikání.
Je znám svým širokým přehledem ve světě obchodu, povahových profilů zákazníků, psychologie obchodu, marketingu, propagace a velmi detailními technickými znalostmi ze světa programátorů a vývojářů, díky jimž dokáže využít potenciál ukrytý v příležitostech.
Zkušenosti v podnikání získává již 24 let na vlastní kůži. Není to 25 letý poradce papouškující teorie bez vlastních zkušeností. Pomohl už podnikatelům nejen z Čech a Evropy, ale i Ameriky, Afriky a Asie.
Kde se kurz koná, jak dlouho trvá a kolik stojí?
Praha, místo určím do 14 dní před kurzem. Kurzy pořádám v okolí Hlavního nádraží Praha a nebo na metru v centru Prahy.
Kurz začíná v 9:00 a končí v 17:00. Mezi 12:00 a 13:00 hodinou je vegetariánský oběd v ceně.
Doba kurzu je 7 hodin. V průběhu oběda budeme o e-mailingu diskutovat a je prostor na otázky. Po kurzu si můžeme jít sednout na kávu do Starbucks nebo Costa Coffee.
Vyplňte formulář a zarezervujte si své místo na kurzu. Fakturu za kurz vám pošlu do 24 hodin po rezervaci.
Cena kurzu je 4.666 Kč. Další kurz se bude konat opět za rok.