Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
Kompletní návod na e-mainilng pro ty, co nemají moc času.
Co o implementačním workshopu řekli účastníci?
Kurz byl pro mě velmi zajímavý. Protože jsem dosud žádný e-mailing nedělala 🙁 , odnesla jsem si z kurzu plno informací. Dominik kurz i odlehčoval, nechyběly vtipné hlášky, byla příjemná atmosféra. Doporučuji.
Je spousta kurzů, kde se jen pasivně poslouchá. U Dominika to takto neni. Snaží se zapojovat účastníky do diskuze.
V základním kurzu emailingu Dominik vysvětluje principy fungování mailingu, proč je důležitý a jak s ním začít. Na kurzu se mj. dozvíte, že je jedno, jestli máte databázi 10 nebo 10 tisíc kontaktů, mailing je pro Vás vždy důležitý MKT nástroj. Mailing používáme poměrně sofistikovaně, přesto jsme společně na kurzu odhalili některé nedostatky.
Splnil má veškerá očekávání = úvod do problematiky, včetně podrobného návodu "jak správně k emaillingu přistupovat". Vše podloženo zkušenostmi a reálnými výsledky. Doporučuji!
Splnil očekávání. Některé věci jsem sice tušil a byly mi potvrzeny, ale spousty informací pro mě byly úplně nové. Velmi přínosný byl praktický nácvik psaní pokusného emailu a jeho korekce zkušeným lektorem.
Dynamické i záživné shrnutí kladů i záporů e-mailingu, jak s ním začít a zatočit 🙂 Konečně mám na čem stavět, takže teď už mi vážně nic nebrání v tom všechny ty výhody e-mailingu využívat. A pokud si myslíte, že "na to nejste", nechte se vyvést z omylu .) Po tomhle kurzu vaše marketingové ego zas o kousek povyroste 🙂
Trochu čísel o implementačním workshopu
Zašlete mi unikátní e-book 6 klíčových aktivit pro získání důvěry příjemců
Vaše soukromí je 100% zajištěno. Vaše kontakty nesdílíme.
Proč implementační workshop?
Co si odnesete z implementačního workshopu
Získáte jasnou představu o tom, kdo jsou vaši zákazníci
Vědět s komu posíláte obchodní nabídky ovlivní, co jim nabídnete a jak to uděláte.
Nahlédnete do hlavy vašich zákazníků a porozumíte tomu, co chtějí
Poznáte, že vaši zákazníci většinou chtějí něco jiného víc, než dostat slevu.
Dostanete ověřenou strukturu textu, který dokáže prodat
Prodejní text není otázka talentu, ale inteligencí sestavené struktuře textu.
Naučíte se používat kontakty zákazníků zcela revolučním způsobem
Kontakty jsou nejcennějším aktivem každého podnikání bohužel/naštěstí jej téměř nikdo nepoužívá.
Z praxe si nastavíte vlastní pravidelnost komunikace s příjemci
Jak často posílat a kdy je nejběžnější otázka v e-mailingu, skutečná pravdivá odpověď je ovšem šokující.
Objevíte nevyčerpatelný zdroj obsahu pro vaše zprávy
Až porozumíte tématům e-mailingu poznáte, že sedíte na neomezeném seznamu a vždy budete mít o čem psát.
Už nikdy nebudete chtít skončit s e-mailingem
Bylo by to jako odmítnout těžit zlato z dolu, který je plný zlata.
a mnoho dalšího
V průběhu workshopu se budu věnovat konkrétním otázkám účastníků a uvidíme, jaká další témata otevřeme.
Co získáte a kolik zaplatíte?
Účastí na implementačním workshopu získáte víc, než za kolik zaplatíte. Získáte materiály a know-how v hodnotě víc jak 33.000 Kč.
Za implementační workshop zaplatíte méně než 1,2% jeho skutečné hodnoty. Aktuální cena je 400 Kč. Cena už nebude nikdy nižší.
Zlatý trojúhelník úspěšného emailingu
Příjemce
Obchodníci vědí, že mají větší hodnotu než samotné zboží. Vidí v nich zlatý důl svého podnikání. Většina podnikatelů si to neuvědomuje.
Zpráva
Sdělení, které bude mluvit v hlavě příjemce. Bude cítit jako když pisatel zprávy mluví o konkrétní situaci příjemce. Jako by jej osobně znal.
Médium
Místo, kde příjemce zastihneme. Příjemcova emailová schránka je pouze jedna z možností. Neomezujme se 🙂
100% garance spokojenosti
Pokud nebudete spokojeni s obsahem workshopu, projevem lektora nebo čímkoliv jiným, můžete požádat o vrácení peněz bez otázek a plná cena kurzu Vám bude vrácena zpět. O vrácení peněz můžete požádat do 30 dnů po konání kurzu.